søndag 25. april 2010

Mer Konfirmant



Kreativ Hobby har denne uka utfordring "sterke farger". Har fått bestilling på mere konfirmantkort, passet da å lage dette. To farger lilla kartong og svart. PyntearkBasicgrey-Stella Ruby- Sprayet Dist.ink-SpicedMarmelede og dusty C. på hvit kartong hvor jeg stemplet Konfirmanten. Sirklene er:Spellbinders Nes. Classic inv.scalloped.
Punch fra EK success, sharms-klokke fra Korthobby. Kreativ Hobbys hjørnestempel og tekst -det er din dag i dag- Fargene er litt sterkere i virkeligheten.

2 kommentarer:

Mona sa...

Hei-hei!
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-)
Mal på trekant-esken har jeg funnet her:
http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/trianglebox/

De er så utrolig enkle og raske å lage! jeg har laget 24 som bordkort til min datters konfirmasjon. Laget de da litt mindre, og har puttet sjokolade oppi..

Var forresten et kjempeflott kort du har laget over her!!
Ha en flott søndag!
Klem Mona :0)

Sylvia sa...

Det er da svært som du produsrerer for tiden da!! Skikkelig flott dette også.