fredag 25. februar 2011

Laget meg ett klassealbum til jubileumstreff.

Før jeg startet med min blogg har jeg blandt annet laget denne albumen , det blir da  to år siden.  Vi skulle ha en jubileumsfest -da måtte jeg lage noe av bildene jeg hadde av klassekameratene jeg hadde i ni år.
Det var virkelig moro å treffest igjen, håper det kan bli flere treff....

Målene er 15x30 cm.  Sidene er av vanilla kartong, svertet og har  maskinsøm rundt kantene.
*Her er da klasse  1 B -årgang 1963*
*******



Laget en lomme på forsiden og en tag med bilde fra 1.klassen, meg er øverst her med hestehale på toppen...









Her er vi på telttur på Flåøya, om det var mye soving....   -kan jeg ikke tenke meg.  

Skitur med overnatting i Grødalen i 8.klasse.





Bildet til høyre hadde vi klassefest på skolen. "Klemmer er til for å deles..."


********************
*******

*Ei riktig God helg til alle sammen*

18 kommentarer:

Anja´s kortkreasjoner sa...

Oi oi oi :) dette var virkelig lekkert !!! Så stilig å ha slike minner, og i ett så lekkert album :) Må titte igjen kjenner, elsker når det er spekket med så masse detaljer, men allikevel så rent i stil :)
ha en strålende helg, Klem, Anja

Heidi sa...

Så lekkert!
Artig å ha slike minner:) Nydelig dette albumet med masse flotte detaljer.
Ha en riktig god helg du også Merete, klem:)

Kari sa...

Den var kjempefin! Artig med slike minner i en så flott hjemmelaget album.
Ha ei god helg!

Bente Årstad sa...

Wow, dette albumet var bare lekkert. Så mange flotte detaljer og minner her.

Merethe sa...

Så utrolig lekkert, kjempegøy da med gamle bilder.

Gry-Heidi sa...

Wow, dette var rålekkert!

Klem :o)

Monica sa...

Knallfin! Og så gjennomført!!!

Du er råflink!!

Gunn`s Kort sa...

Helt utrolig så vakkert, så mange flotte detaljer! Klem:)

pia iris sa...

for et koselig album. morsomt at du har så mange "gamle" bilder.
ha en suuuuper helg. klem pia

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekkert album!! Fylt av mange koselige minner..lekre detaljer!!!

Ha en fin helg! Klem Laila.

Pia sa...

wuuuw så lækker album, så flotte farver og detaljer. Du må have en god søndag
knus Pia

Jayne sa...

Hvor er det et lækkert album, og skønt at kunne kigge alle minderne igennem..

Dejlig søndag

Jayne

Christina sa...

This is soooo amazing! Love it and love the vintage style!
Hugs Kristel

Atelier Kari sa...

Hei og god søndag! Flott og inspirerende det du lager. Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar på min blogg, og for at du linker til meg! Klem fra Kari

Bente sa...

hei på deg:) Så nydelig album du har laget med minner fra en "svunnen" tid:) massse flotte detaljer og nydelige farger:) Klem fra Bente

Sylvia sa...

Denne er bare sååå nydelig Merete. Husker at du holdt på med den.
Litt av et minne å ha dette:-))

(Gikk forbi hytta di i dag. Så ikke ut som det var noen der)

Torill sa...

Åååååå denne minnealbumen er bare så lekker.Har jo sett den IRL.Kan se og se på denne og finne utrolig mange lekre detaljer.Ja,dette er et "arti" minne og ha.

Elen sa...

Denne var utrolig nydelig!