søndag 29. april 2012

Topp helg i Geiranger !!!



1000 Takk for ei helt topp helg i Geiranger!!!!  Spesielt da til deg Belinda, ei flott
scrappehelg, jeg venter bare på ny dato til neste år.  Da skal jeg
helt sikkert få med flere Tingvoll-damer!!!
Og takk til min kjekke sjåfør Wenke og samboer denne helga -hadde ikke
blitt denne helga med meg uten deg....
Ellers takk til alle dere kjekke scrappedamer og ikke minst

Torill (Screppa) og Daniel med de flotte kursene


ser da ikke så slitne ut....  vi som var på kurs var happy,
og Torill og Daniel så jo også fornøyde ut
*
*
*
her er da bokbilde jeg laget på kurs med Daniel,
mangler bare ett batteri og en sikring...


*
*
her er naboens flotte bokbilde;

*
*
*
*
*
*
Lørdagsmorgen kl. 08.00 var noen av oss på vanngym
-fortjente da et herlig bad i utendørs-badet


*
*
*
Flere bilder kommer senere.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Fyttigrisen så missunneli æ e.
Neste år bare skal jeg være med.

Anny

Torill sa...

Ååå dette så nå bare herlig ut.Spørs om jeg ikke må prøve å få til å være med neste år.Men jeg har nå konfirmant da,så det spørs om det passer.Men av bildene her,ser det ut til at dere har hatt ei topp helg.