tirsdag 28. august 2012

Minnealbum med glade farger

 
 
På forsiden fikk jeg lyst å bruke litt spreke og glade farger.
I albumet er det bilder av Beate fra hun er 1 år og til nå...
en bestilling og en overraskelse fra hennes mor.
 
  * da ble valget Alcohol Ink,   sprayet 
til slutt med Dylusions Ink spray "Postbox Red"
Brukte blending toolern med Alc.Ink fargene påGloss finish papir(T.Holtz)
 


* Alcohol Ink; Red Pepper, Sunset Orange, Sunshine Yellow,
Purple Twilight, Denim og Lettuce.
* Stemplet med Black Archival Inks til slutt *

Dylusions-stempler, T.H.-sommerfugler og ett av mine
favorittstempler fra Paperbagstudios ;"Laugh"


Mål: 22 x 15 cm
svart kartong, Zutter Bind-it-all, Washi tape, Thickets bokstaver,
M.S.punch-sommerfugler, stiftemaskin, hvit penn og bånd.
***********



*******
blir med i disse utfordringene;
Papirdokkene #34  "Ferden videre..." ønsker jubilanten mange " unge" år videre.
 
Skrapperiket #57 -Glede- å lage gave til noen er for meg en stor glede, og
har her fått brukt en av mine favorittstempel som viser glede.Og disse
fargene er for meg Gladfarger.
***








6 kommentarer:

Audhild sa...

For en kjempefin gave å få - tipper hun blir fornøyd:-) Nydelig laget også! Likte teksten på den tagen, må huske på den der:-)

Torill sa...

Aåå dette minnealbumet var fargerikt og lekkert!Har tatt med favorittdama di også ser jeg. ;)
Artig tekst på den tagen. :)

Torill

Linda sa...

Så lekkert og hvilke herlige farger!! Flott gave :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

unni's scrappeboble sa...

Wow, denne var skikkelig sprek og lekker :) Heldige hun som får denne :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Scrapperiket

Gry-Heidi sa...

Helt herlig bruk av farger ! Kul, stilig og lekker minnealbum!
Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

Klem, Gry-Heidi

Linda sa...

Kjempelekkert!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket:)