onsdag 26. september 2012

Venner

 
 
Denne Lo'en er laget til Mathilde's album som er
min venninnes datter,  og har tittelen Friends...
passer vel da bra å bli med i utfordring hos TjSc
-temaet er venner i *So cute Surprise #9*
 
 
 
 
Under bildet har jeg igjen sprayet en våtserviett med
Dylusion InkSpray
 
 
 
 
******
 6 scrappevenner og meg pakker i morgen kofferten, drar tidlig på fredag
til Lillestrøm  - klar for Stampelscrap og kurs med Maya + ett besøk hos Bikuben
åååh..... vi bare gleder oss!!!
***
 
 
 


5 kommentarer:

Linda sa...

så stilig å spraye på en våtserviett da :)

Takk for at du tok utfordringen vår

GryA sa...

Fin og kreativ teknikk med våtservietten.Liker oppsettet og "enkelheten" i Lo`n.

Tusen takk for flott bidrag til vår utfordring.

Torill sa...

Kjempelekker LO Merete ! Så stilig med mask og den teknikken med våtserviett.
Ja nå begynner det å nærme seg avreise til Lillestrøm.Må få tusjene mine i posten i morgen, ellers blir det vanskelig med fargeleggingskurset for meg.

Torill

Sylvia sa...

Knallfin:-))
Stilig med den våtservietten!!

pia iris sa...

jeg og er imponert over at du har brukt våtservietten her.
har fått noen spruter på noen slike jeg og, men har ikke kommet på at en kan bruke de etterpå :o)
ellers en flott LO.
takk for ditt bidrag. klem pia