onsdag 10. april 2013

DT Anonyme Scrappere -AS inspirerer #5

I utfordring #5  hos Anonyme Scrappere er det min tur til å inspirere.
ta turen innom AS bloggen og se hva oppgaven er....

Designer i Anonyme Scrappere

Jeg liker da å bruke mine distressInkPads, sverting og maling. Da er
det en fin kombinasjon å bruke embossingfoldere(tørrembossing), er jo
da tilhenger av TimHoltz sine produkter.
 
 Her har jeg laget bursdagskort til min kjære pappa.

*****
 
* han er vår alt mulig-mann, snekker, maler og mye mye mere !!! *
 
Fargeprøver fra jotun med stemplet tekst fra en av mine gamle og første
stempler fra Papirgleder...
- Til verdens beste Pappa -
 

av gjenbruk  har jeg trykk-knapp, malingslappene og
bølgepapp(mellommlegg-sengklær fra kid)
 
Laget eget mønsterark av hvit kartong gjennom Sizzix
embossingfolder -først malte jeg m/Ranger Akrylmaling-Cloudy blue,
dro over med en våtserviett for at det skulle bli mest maling igjen på strukturen -tørket så med varmepistol. Distresset med tooler med TimHoltz Distr.InkPad -fargene:Antic.linen og vintage-photo.
her kan dere se TimHoltz tag-august- samme framgangsmåte. 
Filmstrip, fuglen og sizzix-blomsten  har ett lag med distr.crackle paint -alt fra TimHoltz.
********
fant ett ungdomsbilde av pappa da han var i Gaza-rett før
forlovelse og giftermål
stemplet tekst fra Panduro på skråbånd.

 
 
*****
 



Ingen kommentarer: